با دونادونی مذاکره Ù…ÛŒ کنیم

با دونادونی مذاکره می کنیم




 

 


با دونادونی مذاکره می کنیم


تاریخ : شنبه ،
26 آذر 1390

سايت باشگاه پرسپوليس از مذاکره با دونادوني و لوپز تا پايان هفته خبر داد.


سایت باشگاه پرسپولیس در مطلبی نوشت: "نظرسنجی باشگاه پرسپولیس برای جمع آوری نظرات هواداران درباره گزینه‌های مربیگری پرسپولیس ادامه دارد.

این نظرسنجی با واکنش‌های مختلفی روبرو شده است. در این میان نقدهایی هم مطرح شده که با انتشار این عکس‌ها و مطلب زیر پاسخی ارائه می‌شود.

آنچه باعث شد برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران، چنین رویه‌ای در پیش گرفته شود میثاق مدیر عامل باشگاه با هواداران است. میثاقی که بر اساس آن هوادار به معنای واقعی در صحنه حضور دارند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس همچنان بر عهده خود استوار است و هواداران را یار غمخوار باشگاه می‌داند. شاید به باور بسیاری نیاید اما برای باشگاه پرسپولیس نظر هوادارانش اهمیت بسیاری دارد.

این عکس‌ها برای اولین بار منتشر می‌شود. باشگاه پرسپولیس با مربیان عنوان شده در نظرسنجی مذاکره داشته و دارد ضمن اینکه آقایان دونادونی و لوپز نیز در هفته پیش رو مذاکراتی را با باشگاه خواهند داشت."

رویانیان روز گذشته و پس از مذاکره با دنیزلی اعلام کرده بود که تا پایان منتظر جواب این مربی می‌ماند.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل